ویژگی های مردان هوسباز

وقت زیادی برای شما نمی گذارند
مردان هوسباز وقت زیادی برای شما نخواهند گذاشت . آنها شما را به رستوران دعوت می کنند و یا کادو خواهند خرید. اما چیزی که برای خیلی از زنان اهمیت دارد، صرف وقت برای آنهاست. مردانی که تنها برای هوسبازی با شما هستند وقت زیادی برایتان صرف نخواهند کرد . 
زمان های خاصی سراغ شما را خواهند گرفت 
اگر مردی تنها ساعت 2 شب به بعد با شما تماس گرفت، باید هوشیاز باشید این شخص تنها برای هوس با شماست . 
متعهد نیست 
مردهای هوسباز هیچگاه متعهد نمی شوند . آنها می خواهند با هر تعداد زنی که می خواهند باشند. بنابراین از ازدواج کردن طفره خواهند کرد . 
رابطه با آنها تنها رابطه جنسی است 
اگر احساس می‌ کنید رابطه‌ تان فقط به رابطه‌ جنسی خلاصه می‌ شود، فکری به حالاین رابطه کنید. رابطه جنسی قبل از ازدواج عموما با مشکل همراه است. اگر در رابطه ای که قرار دارید طرف مقابلتان تنها درخواست روابط جنسی با شما دارد بهتر است ارزش خود را پایین نیاورید . اگر برای شخصی مهم باشید بدون رابطه جنسی هم با شما ادامه خواهد داد . 
شما را از دوستان و خانواده پنهان می کند 
اگر مردی شما را به مادرش معرفی کرد، پس برای او اهمیت دارید. اما مراقب پسری که شما را از خانواده اش مخفی می کند ، باشید . اگر هم شما را از همه مخفی کرد، او می خواهد موقعیت های دیگر خود را حفظ کند. 
وقتی که باید با هم بیرون باشید، در خانه هستید
مردی که شما را برای هوس می خواهد مدام اصرار به خانه ماندن دارد . سفرهای دو نفره نیز دال بر هوسرانی وی می باشد .
تحت فشارتان می‌ گذارد
اگر شخصی قبل از ازدواج مدام شما را مجبور به رابطه جنسی می کند ، پس قطعا رابطه جنسی برایش در اولویت است . 
برای آن آماده‌ سازی می‌ کند
اگر در اطرافتان وسایل رابطه جنسی را دیدید پس آن شخص تدارک لازم را دیده است . وقتی همه چیز اماده است یعنی آن فرد برنامه ریزی کرده است . 

 

 
 
 
در کنار شما مشروبات می خورد

مردان هوسباز اکثر مواقع از شما می خواهند که با انها مشروب بخورید ، مگر اینکه خودشان اهل مشروبات نباشند. از حالت طبیعی خارج شدن نهایتا به رابطه جنسی می انجامد بنابراین مراقب این نوع پیشنهادات باشید . 

مردان هوسباز تنها حرف می زنند
کسی که شما را دوست داشته باشد ، حتما به شما نشان خواهد داد . تنها دوستت دارم گفتن مهم نیست . عمل شخص از اهمیت بیشتری برخوردار است. مردی که شما را دوست دارد به چشمانتان نگاه می کند. اما مردهایی که تنها از لحاظ جنسی شما را می خواهند بر روی بدن شما تمرکز دارند.



بازدید : 68
تاریخ : دوشنبه 26 فروردین 1398 زمان : 17:32 | نویسنده : nazanin | لينك ثابت
ارسال نظر

نام شما *
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
سایت شما


:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S

نظر خصوصی
کد امنیتی :

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای مشاوره خانواده محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com